Gå til innhold

High altitude cruising.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nå er jo dette ikke mye å skryte av i forhold til de gutta som cruiser rundt med de store bussene, men for meg som vanligvis flyr i tretopphøyde var det en fin opplevelse. Og så ble det både raskere og enklere å komme seg på hytta i helgene. Jeg snakker selvsagt om mitt nye reisefølge, RealAir Beech Duke.

Kan ikke få fullrost denne modellen nok, da den er en opplevelse å fly. Her kan man fly med både en og to motorer med nøyaktige og svært realistiske konsekvenser, og jeg har til og med endt opp i spinn under utfordrende manøvrer. Og lydkvaliteten må være den beste som er laget, med separat stereolyd for hver motor!! Her noen bilder fra helgas tur til hytta, hvor jeg startet i grålysningen, fløy høyt over sørvestkulingene og landet i god tid før frokost.

 

pr1.jpg

pr2.jpg

pr3.jpg

pr4.jpg

pr5.jpg

pr7.jpg

pr9.jpg

pr8.jpg

pr12.jpg

pr14.jpg

pr15.jpg

pr16.jpg

 

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for responsen folkens :D .

 

Gromlyd ifrå dei maskinane der

 

Regner med du har hørt dem i virkeligheten, i de kretsene som du vanker Torstein :grin: .

 

Nydelig vann Ernst. Er dette REX?

 

Nei, det er faktisk FEX og det har sett slik ut i halvannet år . Ble ikke så overvettes imponert da REX kom ut, så jeg har beholdt FEX ( som også lager nydelige skyer uten drop i FPS).

 

 

Fantastisk flott! Personlig har jeg ikke denne maskinen, men disse bildene gad meg iallefall ingen unnskyldning for å la den være i fred.. Liten flymaskin med majestetisk holdning!

 

Jatakk, både kvaliteten og utsèendemessig er det til å få gåsehud av. Både morsom og utfordrende å fly, og RealAir har lovet å komme med en oppdatering som gir den mer realistisk GPS blant annet. De legger virkelig sjela si i at dette skal være topp kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Har hatt FEX siden det kom ut, men aldri sett slikt vann. Kanskje fordi jeg ikke har flydd i områder MED slikt vann :P

 

Jeg ble heller ikke så imponert over REX, som på forhånd ble snakket om med de største ord. Liker skyene til FEX, så jeg vet ikke om jeg skal legge inn REX igjen. Men så trenger jeg en værgenerator da, for FSX gir meg ALDRI real weather.

 

Jaja! Nok avsporing! Takk for svar. Flotte bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Du får meg alltid til å begynne å bruke tid på FSX igjen Ernst!! Vet ikke om jeg skal lovprise deg eller gjøre det som de fleste kristne gjør her i landet med folk som ikke er lydige ;)

Du skjønner trolig poenget basert på min neste kommentar ;)

Uansett et fantastisk sett av bilder, og du Ernst! : Du er SKYLD i at jeg har fyrt opp igjen FSX! Så det så ! Hvor ukristent kan det bli ? Sør-trøndere som flyr verdern rundt i MD-11 ? Å herreminguuuud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...