Dag Johansen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Når jeg nå endelig har fått i stand et skikkelig publiseringssystem kunne jeg behøve en eller to som kunne skrive små nyhetssaker som f.eks denne om tileproxy. Nå tenker ikke jeg på en type avsim-kopi som det går hundre av på dusinet, men smånytt om simulatorer og tilbehør som f.eks hardware på norsk som kan interessere nordiske lesere. Jobben krever i grunn ikke så mye, men du må kunne lage illustrasjoner i form av bilder eller annen grafikk til artikkelen. Til slutt ønsker jeg voksne personer til dette, og da mener jeg at du må være minst 20 år. Kunne du tenke deg å begynne å skrive her så er det bare å sende meg en mail hvor du forteller litt om hvilken erfaring du har med simulatorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor vil du bare ha personer over 20 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Bra tiltak Dag! Er det generelle sim produkter som skal testes, eller er det hovedsaklig de produkene du har i nettbutikken ifa. omtale? Kanskje begge deler, som kan gi en pekepepinn på hvilke produkter som det finnes marked for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Omtalere er vel bestemt Ivar? Er vel artikler du snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 http://www.solaflyklubb.no/modules.php?name=News&file=article&sid=605 her har du en sak, vi har også åpent for publikum hvær søndag fra kl 1200-1600 på museumet (sola) der simulatoren kan prøves enkelte av disse dagene, eller om det ikke er oppratører til stede vil stå i replay modus slik at man kan se denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg kunne gjerne tenkt meg å skrive sånn, men er ikke over 20.. Hvorfor vil du kun ha folk over 20? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Fordi jeg vil kun vil slippe til voksne folk! (Og det er ikke noe å diskutere engang) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Så jeg er voksen nok til å skrive i en avis, men ikke til å skrive på en flyside? Man trenger vel ikke akkurat være 20 år for å kunne skrive voksent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men man trenger åpenbart å være 20 for å ta et nei for et nei? (Og det er ikke noe å diskutere engang) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde det bare vært en grunn til at det ikke var til å diskurere, så. Men hvis Dag har nok folk til å skrive saker, så er jo problemet løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.