Gå til innhold

Scanner ombord i fly


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

quote:

"...radiosändare och mottagare måste vara avstängda under flygningen..."

Hei!

Bruker ikke mange piloter å sjekke om dem har fått tekstmeldinger på mobilen under flygning da? Jeg trodde mobil var ulovlig både for pilot og passasjer. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

hehe, følger du selv det flyvertinnen sier da ?

DUH! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

quote:

Bruker ikke mange piloter å sjekke om dem har fått tekstmeldinger på mobilen under flygning da? Jeg trodde mobil var ulovlig både for pilot og passasjer.

Kan inte påstå att jag varit med om det... Och jo, det är förbjudet för alla. När det är sagt så har vi en avstörd mobiltelefon ombord för att ringa teknisk avdelning om vi har ett problem som måste lösas på backen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Ivar Skaugstad:

Enn om jeg bruker scannerten på flyplassen, er det lovelig å ta den med inn i flyet hvis jeg gjør slik som flyvertinnen sier..

Eller blir jeg stoppet i sikkerhetskontorllen?


Ingen som kan hindra dig att använda den utanför flyget...

Det kan hända att säkerhets kontrollen vill veta vad det är och kanske ber dig demonstrera den, så de kan se att det inte är en bomb. Lockerbie attentatet var troligtvis en bomb i en radio atrapp...

Har varit med om (på München) att de stoppat mig och sagt åt mig att slå på min bärbara PC...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth Lima:

Hei!

Bruker ikke mange piloter å sjekke om dem har fått tekstmeldinger på mobilen under flygning da? Jeg trodde mobil var ulovlig både for pilot og passasjer. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jeg har sett en del personer som sendte sms ombord, så kom det svar og det pipte som xxxxx. Dere kan tenke dere hva som skjedde etterpå.

[ 09-03-2002: Endret av: georgkorycki ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...