Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2002 Skrevet 8. mars 2002 Lurte på om det går an å bruke/er lovelig med flyscanner ombord i fly? Hørtes kanskje litt vilt ut, men det skader ikke å spørre [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] MVH Ivar Siter
Gjest Skrevet 8. mars 2002 Skrevet 8. mars 2002 "...radiosändare och mottagare måste vara avstängda under flygningen..." Sorry! Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 8. mars 2002 Skrevet 8. mars 2002 Jørgen: hehe, følger du selv det flyvertinnen sier da ? Dvs at når flyvertinnen sier "alle radiomottakere og sendere ..." så slår du av alt av radioer ombord ? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Lima Skrevet 8. mars 2002 Skrevet 8. mars 2002 quote: "...radiosändare och mottagare måste vara avstängda under flygningen..." Hei! Bruker ikke mange piloter å sjekke om dem har fått tekstmeldinger på mobilen under flygning da? Jeg trodde mobil var ulovlig både for pilot og passasjer. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 quote: hehe, følger du selv det flyvertinnen sier da ? DUH! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] quote: Bruker ikke mange piloter å sjekke om dem har fått tekstmeldinger på mobilen under flygning da? Jeg trodde mobil var ulovlig både for pilot og passasjer. Kan inte påstå att jag varit med om det... Och jo, det är förbjudet för alla. När det är sagt så har vi en avstörd mobiltelefon ombord för att ringa teknisk avdelning om vi har ett problem som måste lösas på backen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Skrevet 9. mars 2002 Enn om jeg bruker scannerten på flyplassen, er det lovelig å ta den med inn i flyet hvis jeg gjør slik som flyvertinnen sier.. Eller blir jeg stoppet i sikkerhetskontorllen? MVH Ivar Siter
Knut A Kræmer Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 Det er fremdeles lov å ha mobilen med ombord men ikke lov å bruke den, så hvorfor ikke? Det er vel lovlig med scannere i Norge nå... [ 09-03-2002: Endret av: Knut A Kræmer ] Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Ivar Skaugstad: Enn om jeg bruker scannerten på flyplassen, er det lovelig å ta den med inn i flyet hvis jeg gjør slik som flyvertinnen sier.. Eller blir jeg stoppet i sikkerhetskontorllen? Ingen som kan hindra dig att använda den utanför flyget... Det kan hända att säkerhets kontrollen vill veta vad det är och kanske ber dig demonstrera den, så de kan se att det inte är en bomb. Lockerbie attentatet var troligtvis en bomb i en radio atrapp... Har varit med om (på München) att de stoppat mig och sagt åt mig att slå på min bärbara PC... Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Kenneth Lima: Hei! Bruker ikke mange piloter å sjekke om dem har fått tekstmeldinger på mobilen under flygning da? Jeg trodde mobil var ulovlig både for pilot og passasjer. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg har sett en del personer som sendte sms ombord, så kom det svar og det pipte som xxxxx. Dere kan tenke dere hva som skjedde etterpå. [ 09-03-2002: Endret av: georgkorycki ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.