Bjørn J. Jensen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen bilder fra Gran canaria. Denne gangen får det klare seg uten AA da den forsvant på merkelig vis da jeg prøvde en annen "bloom" effekt.. Det er noe glipp ved strandkantene, men det er bare jeg som ikke var nøye nok med water maskinga :crazy: Og til slutt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nydelig. det var jo soppas klart og fint at man kunne kjenne seg igjen her. regner med at detter er til fsx og ikke fs9.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takker FSX ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dette ser jo rett og slett utrulig flott ut Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takker , tok lang tid å tegne vannet manuelt i Photoshop! Her er en liten bonus fra området rundt Kjeller som jeg laget kjapt og gæli. Leker meg med høyoppløslig scenery nå.. Utrolig moro når en begynner å få det til med water masking og hele pakka Dette av Kjeller er i 25cm/pixel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 dette er jo HELT RÅTT!! :grin: hvordan er det man gjør det a?? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ser ett av mine tidligere bosteder klart og tydelig også. Vestbygata var ikke vanskelig å kjenne igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.