Gå til innhold

Fabrikkny F4U Corsair


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det hagler med spennende nyheter for tiden, og mens vi venter utålmodig på Aerosoft sin Catalina, fant Aircraft Factory tiden inne for å slippe sin [color:#3333FF]F4U Corsair[/color]. Aircraft Factory er en del av A2A Simulation, men med målsetting om å gi ut gode modeller uten å gå så langt som "Accusim" i avanserte muligheter. Dermed blir prisen lavere, men kvaliteten er fremdeles veldig bra.

 

Corsair har alltid vært min favoritt blant hangarskipsbaserte fly fra WW2. Den kom seint med i krigen, men gjorde en formidabel innsats, og fortsatte karieren langt inn i Koreakrigen. Det er en robust krigsmaskin, noe som gjenspeiles i denne flotte modellen, og den både ser bra ut og flyr nydelig uten merkbar belastning på frames.

 

fac1.jpg

fac2.jpg

fac3.jpg

fac4.jpg

fac5.jpg

fac6.jpg

fac7.jpg

fac8.jpg

fac9.jpg

fac10.jpg

 

Anbefales. God tur.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tackar så mycket :) .

 

Joda, denne er nok for FSX, og ja den er RÅÅ! Etter noen flere timer i cockpit, så liker jeg denne kjerra mer og mer.

Både VC og det visuelle forøvrig er i toppklassen, og jeg merker INGEN drop i fps. Motorlyden er i oppstart og med redusert turtall veldig overbevisende, men mangler noe på høyere turtall. Under take off, vanlig flyvning og landing, så er FM veldig realistisk, men under mer avanserte manøvrer er jeg ikke like overbevist. Ser det går noen diskusjoner om dette på andre fora. Men alt i alt er jeg veldig godt fornøyd, og synes Corsair`n passerer RealFlight sin F6F Hellcat i kvalitet. Det betyr enda en historisk warbird aller fremst i hangaren.

 

fac3b.jpg

fac1b.jpg

fac2b.jpg

fac4b.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...