Rene Jensen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 fra en tideligt aftentur Riga-Tallinn håber i kan lide dem Rene Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Flotte bilder! Så ut som du hadde en nydelig tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toni Sucic Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Stilig. Går aldig lei av å se rullebanen lyse opp når man lander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvilket addon-fly er det du flyr her? Ser det er en F-50, men fra hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 hej det er virtual col fokker 50 version 2.0 til fsx som jeg købte via download på deres side her er linket.den er alle pengene værd da der er en del forskellige liveries. http://www.virtualcol.com/ Rene Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper Martinsen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så ut som en flott tur. Fløy samme tur som deg i går, også med YL-BAZ og utsikten i CAVOK vær var upåklagelig :-) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 syntes du ikke at f50 er et must at flyve er en skam der ingen tcas er i den men har fået em email at de vil snart opdatere den med tcas display i. Rene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper Martinsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er enig med deg. F50 er ett must og fly :-) I virkeligheten så har vi tcas i BAZ og det er ikke noe eget display. Informasjon om annen trafikk vises i VSI (Vertical Speed Indicator). Der er det også omformasjon om hvor mye climb eller descent som må til for å bli clear of conflict. Uansett fint å se at Fokkeren har noen fans, er nok ikke så mange av dem :-P Du får si fra om du har noen spørsmål om flyet, kan hende jeg kan hjelpe deg så du får det så "real" som mulig. Kasper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 hej igen ja ved godt at tcas ikke er et display for sig selv men det bliver dejligt når de opdatere den.jeg syntes at denne fly er pengene værd.har fjøjet til riga fra billund som passager i en rigtig fokker 50.da min kæreste kommer fra riga.nu her i sommerperioden bruger de boing 737-300+500. Rene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.