Matz Warland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er på jakt etter et lite og meiningsløst plaskebasseng. Har du noe lignende som f eks et oppblåsbart basseng så er det også av interesse. Så lenge bassenget kan holde alt flytende inne så krever jeg ikke mer av det, tipp-topp stand er ingen nødvendighet. Jeg trenger et til neste helg, så hvis du faktisk sitter med et og vurderer om du skal gi meg et lite tilbud, så setter jeg pris på om du gjør det så fort du får muligheten Hvis noen lurer på hva jeg skal med det så er det kun til et lite russearrangement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva skal du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis noen lurer på hva jeg skal med det så er det kun til et lite russearrangement Han sier jo det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er helt enig i at det det er mye lettere å hente førsteklassingene til vannet, enn å hente vannet til førsteklassingene. Det er mye mer effektivt også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 HaHa. Godt poeng,Andreas :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.