Gå til innhold

Knallbra Vodochody L-159A


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

What a beautiful morning :D . Fra tid til annen dukker det opp snadderfly med overraskende god kvalitet fra ukjente modellbyggere. Denne gangen er det en nydelig gjennomført modell av Czech Republic Vodochody L-159A, fra en gjeng som kaller seg DougBreeDesign. Dette er folk som brenner for sin flyinteresse, og som har beste kvalitet som målsetting. Kan på det varmeste anbefale denne modellen, som flyr meget realistisk uten belastning på frames!! VC er fullt brukbar og jeg anbefaler også å følge forslaget til lydfiler i "readme", noe som ga dette flyet vannvittig bra lydkvalitet!! Ta en titt innom DougBreeDesign

 

cz1.jpg

cz2.jpg

cz3.jpg

cz4.jpg

cz5.jpg

cz6.jpg

cz7.jpg

 

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters...takk for tipset Ernie, har sansen for denne typen fly. Leste litt rundt på siden hans, og han har en L39 på arbeidsbenken også. Ingen release datp på den, men utifra bildene så har ha allerede lagt ned mye arbeid allerede :D

 

Ett par bilder fra prosjekt siden.

 

Dette er vel bush versjonen he he he ;)

13.jpg

 

22.jpg

 

Resten av bildene finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for interessen alle sammen :D , husk å hente lydfilene laget av www.turbinesoundstudios.com , de er også freeware og fabelaktig gode.

 

Også interessant med L39, Pasi, den er jo noe mer kjent og har faktisk begynt å dukke opp på privatmarkedet. Jeg vet om en til som lager modell av L39, og han er nesten ferdig, men det blir antakelig betalingsfly.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset ja Ernst! Jeg fløy Fs9 versjonen for noen år siden og godt å se at den har kommet i videreutviklet FSX utgave også.

 

De har vært oppover til Norge med de maskinene et par ganger under nato øvelser, mener det var i 06 eller 07 jeg så de "up close" på Ørland.

 

Spennende å se at de jobber på en L39 også. Ser Ungarske L-39 nesten ukentlig over Pápa AB (+ en og annen Gripen de har penger til å lufte...hehe). Små og smidige maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...