Gå til innhold

[VATSIM] C1 Utjekk Lørdag 18/4


John A, Moen

Anbefalte innlegg

ACCSCA have the pleasure of inviting to a special C1 CPT Event in Norway. Instead of the normal “Fly In”, we invite pilots to cross the Oslo Control’s airspace. We’ll staff regional airports in western and middle part of Norway, and Sweden/Denmark. This will give the controller another challenge than usual, focusing more on enroute traffic, instead of the normal Fly-in to a capital airport that we usually do. Please support this event, and join in as ATC at one of the following positions

 

Please help us getting the staffing list 80% complete by Tuesday, so we could get pilot information out on the net, and some major traffic loads on Saturday!

 

Staff list:

ENOS_CTR - 14-16z --- John A. Moen

ENSV_CTR - 14-16z --- Tore Urvik (position available to others if anyone wants it)

ENBD_S_CTR - 14-16z --- Anders Henriksen

EKDK_CTR - 14-16z

ESOS_CTR - 14-16z

ENVA_APP or ENVA_TWR - 14-16z --- Anton Brondz

ENBR_APP or ENBR_TWR - 14-16z

EKBI_APP or EKBI_TWR - 14-16z

ENGM_APP or ENGM_TWR - 14-16z --- Per Kristian Jensen

 

Nice to have:

ESGG_APP or ESGG_TWR - 14-16z

ENZV_APP or ENZV_TWR - 14-16z

 

For ATC som ønsker å melde sin interesse ifm med eventet, så send en post i denne tråden samt book posisjonen hos VACCSCA .

 

Da var det altså min tur å få den ære av å få ha kontroll over den sørøstlige delen av norge med masse øyne over skuldra;)

 

Utsjekken finner sted Førstkommende lørdag (18 April) 1600-1800 lokaltid. Håper flest mulig tar turen på kryss og tvers av mitt luftrom som vil være OSLO CONTROL .

 

Anbefalte ruter:

 

København(danmark generellt) - Værnes(eller lenger nord)

Gøteborg - Nordvestlandet

Stockholm Arlanda - Flesland(eller vestlandet)

Midt-Sverige - Kristiansand/Stavanger-sola

 

Anbefalte Flightplan Ruter og FMC Routes kan finnes på: http://www.euroutepro.com

 

Igjen, dette en "mine shot", så kom å gjør denne lørdagen uforglemmelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sindre for ENBR_TWR og Aleksander for ENZV_TWR. Da har jeg oppdatert ATC-tråden på VACCSCA-forumet (som er hovedforumet man burde flagge ATC-bookinger i ;) ).

 

Da kommer det nok snart ut noe pilotinformasjon og noe eventgrafikk etc. Vi gleder oss!

 

I mellomtiden håper jeg at folk har klar en plan for hva de vil fly denne dagen - vi trenger masse trafikk ;)

 

 

Oh yes, og btw. så trenger vi et par piloter til et par, tja, hva skal vi si, spesielle "operasjoner" (ikke Millitær). Kan de som kan tenke seg dette ta kontakt med meg pr. PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...