John A, Moen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 ACCSCA have the pleasure of inviting to a special C1 CPT Event in Norway. Instead of the normal “Fly In”, we invite pilots to cross the Oslo Control’s airspace. We’ll staff regional airports in western and middle part of Norway, and Sweden/Denmark. This will give the controller another challenge than usual, focusing more on enroute traffic, instead of the normal Fly-in to a capital airport that we usually do. Please support this event, and join in as ATC at one of the following positions Please help us getting the staffing list 80% complete by Tuesday, so we could get pilot information out on the net, and some major traffic loads on Saturday! Staff list: ENOS_CTR - 14-16z --- John A. Moen ENSV_CTR - 14-16z --- Tore Urvik (position available to others if anyone wants it) ENBD_S_CTR - 14-16z --- Anders Henriksen EKDK_CTR - 14-16z ESOS_CTR - 14-16z ENVA_APP or ENVA_TWR - 14-16z --- Anton Brondz ENBR_APP or ENBR_TWR - 14-16z EKBI_APP or EKBI_TWR - 14-16z ENGM_APP or ENGM_TWR - 14-16z --- Per Kristian Jensen Nice to have: ESGG_APP or ESGG_TWR - 14-16z ENZV_APP or ENZV_TWR - 14-16z For ATC som ønsker å melde sin interesse ifm med eventet, så send en post i denne tråden samt book posisjonen hos VACCSCA . Da var det altså min tur å få den ære av å få ha kontroll over den sørøstlige delen av norge med masse øyne over skuldra;) Utsjekken finner sted Førstkommende lørdag (18 April) 1600-1800 lokaltid. Håper flest mulig tar turen på kryss og tvers av mitt luftrom som vil være OSLO CONTROL . Anbefalte ruter: København(danmark generellt) - Værnes(eller lenger nord) Gøteborg - Nordvestlandet Stockholm Arlanda - Flesland(eller vestlandet) Midt-Sverige - Kristiansand/Stavanger-sola Anbefalte Flightplan Ruter og FMC Routes kan finnes på: http://www.euroutepro.com Igjen, dette en "mine shot", så kom å gjør denne lørdagen uforglemmelig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Heisann folkens, Håper folk kan stille som ATC'er på dette, i skrivende stund mangler vi noen ATC'er før vi kan annonsere eventet, så håper flere trør støttende til for å hjelpe John til sin fortjente C1-rating Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ENZV TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kan ta Flesland twr jeg da, med mindre noe skulle komme i veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ohh disregard. Feil tråd Sitter ENGM_APP som det står øverst her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Takk Sindre for ENBR_TWR og Aleksander for ENZV_TWR. Da har jeg oppdatert ATC-tråden på VACCSCA-forumet (som er hovedforumet man burde flagge ATC-bookinger i ). Da kommer det nok snart ut noe pilotinformasjon og noe eventgrafikk etc. Vi gleder oss! I mellomtiden håper jeg at folk har klar en plan for hva de vil fly denne dagen - vi trenger masse trafikk Oh yes, og btw. så trenger vi et par piloter til et par, tja, hva skal vi si, spesielle "operasjoner" (ikke Millitær). Kan de som kan tenke seg dette ta kontakt med meg pr. PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan noen ta ZV TWR da jeg ikke har anledning til å ta denne da jeg skal på konfirmasjons tur hele helgen beklager dette:) Lykke til meg utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.