Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Heisann! I dag fløy jeg fra Gardermoen til Arlanda med PMDG 737-800 SAS. Brukte Fspassengers og activecamera + VATSIM. Passasjerene hadde ingen ting å klage over så dette ble en perfekt tur med nydelig scenery i Arlanda. Nå er jeg veldig fornøyd med simmen. Har alt som trengs føler jeg! Er det noen som vet hvorfor kvaliteten blir så elendig? Ser hvertfall dårlig ut på min skjerm Sjekk fsp ruten, ser jo ikke hva det står der en gang? Hvordan får jeg til at det ser bra ut? Sikkert noe med forminskingen å gjøre? Kommenter bildene gjerne! Descenden har begynt og en av passasjerene tar dette bilde: Godt i gang med ILS-landingen og tar over manuelt straks. En annen passasjer tar dette bildet under bremsingen på rwy 26. Dett var dett. Legg igjen en kommentar da! ;D Aerosofts Arlanda scenery PMDG 737-800 WL Paulos nye SAS paint Activecamera Flight environment Ground Environment Pro Fspassengers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Veldig fin grafikk du har fått Sindre! Identisk med min sim jo! Fine bilder, men husk prosedyrene for 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, takker. Joa, hadde på auto-brakes da, men TCAS glemte jeg. Vet det var noe annet og, men det skal bli bedre neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du mangler Landing lights også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Jeg vet jeg vet ^^ Har hørt det av Paulo på msn, kan dere ikke kommenter bildene ? :mad: :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Gode bilder dette Jeg blir nødt til å kommentere panelet ditt: Vær venlig å gå i Styles og velg deg SAS eller Braathens som Airline slik at skjerm-oppsettet i panelet ser skikkelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hver sin smak, Magnus. Jeg regner med at det er mulig å få et slikt oppsett i 73NG siden PMDG også har det oppsettet. Hva bildene anngår, så er de kjempefine. Jeg kan ikke en gang håpe på slike bilder med maskinparken jeg har for øyeblikket... Jeg må nok kommentere panelet litt, jeg også. "Master Caution"... *pirke* :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er nok det Gunnar, men dem om det Jeg greier i allefall ikke å se noe sånt uten å prøve å omvende aktuelle simmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takker for kommentarer! Hvordan kommer jeg meg inn i "Styles"? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Noen som vet det? Dere vet alt som lyser i recall skjermen, jeg tror ikke det er noe jeg har gjort men det er sånn når jeg starter opp. Da skal man trykke på det så det forsvinner, men dette har jeg glemt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg liker bildene dine jeg.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Recall skal sjekkes før taxi. Dersom Recall ikke finner noen feil skal også Master Caution trykkes på. Dersom du fremdeles har feil etter Recall check skal du først gjøre noe med feilen, og så foreta ny Recall check. Dette er så du lett skal legge merke til dersom det oppstår en feil underveis hvor Master Caution lyser opp. Angående stilvalg; Inne i FS, så har du på menyen en PMDG-linje. Der skal du inn og velge "General -> Option". Stil-valg for panelet er vel noe av det første som dukker opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.