Gå til innhold

SAS 737-800 WL lander på Arlanda


Anbefalte innlegg

Heisann! I dag fløy jeg fra Gardermoen til Arlanda med PMDG 737-800 SAS. Brukte Fspassengers og activecamera + VATSIM. Passasjerene hadde ingen ting å klage over så dette ble en perfekt tur med nydelig scenery i Arlanda. Nå er jeg veldig fornøyd med simmen. Har alt som trengs føler jeg! :D Er det noen som vet hvorfor kvaliteten blir så elendig? Ser hvertfall dårlig ut på min skjerm :S Sjekk fsp ruten, ser jo ikke hva det står der en gang? Hvordan får jeg til at det ser bra ut? Sikkert noe med forminskingen å gjøre? Kommenter bildene gjerne!

 

Descenden har begynt og en av passasjerene tar dette bilde:

 

descend2.jpg

 

Godt i gang med ILS-landingen og tar over manuelt straks.

 

ILS3.jpg

 

En annen passasjer tar dette bildet under bremsingen på rwy 26.

 

reversethrust.jpg

 

Dett var dett. Legg igjen en kommentar da! ;D

 

Aerosofts Arlanda scenery

PMDG 737-800 WL

Paulos nye SAS paint

Activecamera

Flight environment

Ground Environment Pro

Fspassengers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, Magnus. Jeg regner med at det er mulig å få et slikt oppsett i 73NG siden PMDG også har det oppsettet.

 

Hva bildene anngår, så er de kjempefine. Jeg kan ikke en gang håpe på slike bilder med maskinparken jeg har for øyeblikket...

 

Jeg må nok kommentere panelet litt, jeg også. "Master Caution"... *pirke* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Recall skal sjekkes før taxi. Dersom Recall ikke finner noen feil skal også Master Caution trykkes på. Dersom du fremdeles har feil etter Recall check skal du først gjøre noe med feilen, og så foreta ny Recall check. Dette er så du lett skal legge merke til dersom det oppstår en feil underveis hvor Master Caution lyser opp.

 

Angående stilvalg;

Inne i FS, så har du på menyen en PMDG-linje. Der skal du inn og velge "General -> Option". Stil-valg for panelet er vel noe av det første som dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...