Paulo Fernandes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mandagen i går var min første fridag på lenge, skal si det var digg å fly en long-haul flytur selv om den var veldig lang. Flyturen gikk veldig smooth og jeg ankom 12 min før tidskjema noe jeg selv og passasjerene satt pris på Add-ons: - PMDG 747-400 - Activesky 6.0 - Ground environment Pro - Squawkbox (for Vatsim) Ankomst-tid ifølge FMCen 2147z, akkurat som spådd Her cruiser jeg over atlantern på FL380, litt nordover flyr Werner sin Concorde til KJFK! Dårlig lysforhold gjorde at dette bilde ikke ble særlig bra: Ingenting å kommentere Skyene ligger langt under flyet: Noe sjeldent fra min side, et bilde av 2D-cockpiten! Kommet til Canada: Forlater USA-kysten, heading for Florida Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nydelige bilder som vanlig! Skal selv over med SAs in A340 nå i morra forhåpentligvis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Disse bildene får meg til og like 747 mer og mer! HERLIG! Skal selv over med SAs in A340 nå i morra forhåpentligvis... Får vi se noen herlige bilder fra SAS sin side og eller? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fine bilder, men what the...? Activesky 6.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ahh, fine bilder ja! Skulle gjerne sett noe fra landing også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.