Lars Frederiksen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hej, Der findes aeronautiske kort som dækker Sydnorge (vist nok fra ICAO). Det drejer sig om følgende.... 1. Kristianssand 2. Bergen 3. Rjukan 4. Oslo 5. Förde 6. Otta 7. Molda 8. Trondheim Er der tilfældigvis nogen som ved hvilket koordinate som begrænser disse kort (nord, vest, syd, øst eller hjørner eller lignende)? Hvis ikke hvor mon jeg kan finde disse data? Jeg kunne tænke mig at lave disse kort i en Google udgave til programmet FSMaps. mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 http://www.ippc.no/norway_aip/current/index.html Både AD og ER skulle inneha noe du kan få bruk for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror han tenker på VFR-kart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tenker du på kartserien som dekker norge med tre kartblad? Jeg skal se om jeg husker hva de heter så går det fortere an å finne ut hvor de "stopper"... EDIT - der var den! http://www.nakshop.no/product.php?productid=16200&cat=0&page=1 Utsolgt fra NAK Shop, men det ser ut til at det kartbladet som dekker sørnorge går så langt nord som til Trondheimstraktene... Ørlandet-Steinkjær-ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Nej jeg tænker på disser her kort. De er vist udsolgt for tiden men skulle komme igen i 2009. De er i målestok 1:250.000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror han tenker på VFR-kart... Når sluttet IPPC å lage VFR-kart for flyplassene sine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Regner med det er M517 kartene du tenker på. http://www.nakshop.no/home.php?cat=336 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Flaks og uflaks Norsk Aero AS Vi har fått inn en del av M517 kartene. Pr. i dag 03.03.09 er vi kun utsolgt for Oslo, Bergen og Molde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Regner med det er M517 kartene du tenker på. JA, Lige præcis. Jeg troede egentligt kun de dækkede Sydnorge, nmen jeg ser jo at de dækker hele norge. Jeg må skønne mig frem til de eneklte korts geografiske afgrænsning ud fra det lille oversigtskort som findes i den online butik du gave mig linket til. Takker mange gange for hjælpen./Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.