Gå til innhold

Flyspotter observert idag på ENGM

Steve Strøm

Anbefalte innlegg

Da vi tok av idag med DY232 fra ENGM til ENEV (19R), så jeg en flyspotter..Hvem var det?? :)....og om du er her på dette forumet, vil jeg vite hvordan du kom deg dit, for der fikk du knallbilder, og du sto nærme!!!

Jeg så deg nok ;), Tok av ca 09:40 (forsinket) med LN-KKS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dei er så ivrige at det spottar litt både i øst og i vest, og nokon ganger ser ein at klysa berre råkar dei ho vart meint å treffe. Men fly forenener og kjærligheten der er sterkere enn både blod og spytt, så dette er noe den harde kjerne bare rister litt av seg og er like ute igjen eit par dagar seinare. :)

Me spottar for livet og bevegelsen folkens, intet mindre!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Anders :)

Roald: hahaha....den var fin :)

Men ja, avgang var satt til 08:55....men vi var ikke i lufta før ca 09:40 :o)...Kapteinen var såpass hyggelig at han forklarte hvorfor..Det var bagasjebåndet på ENGM som hadde streiket..så vi var ikke alene som satt og ventet :)

Men jeg ELSKER å fly, så for min del...jo mer forsinkelser, jo bedre... :o)

...og på søndag skal jeg tilbake, og skal spørre om å få sitte på klapp...vet at muligheten for dette er minimal, men jeg kan jo ikke gjøre annet enn å spørre...det værste som kan skje, er å få ett nei, og jeg er såpass bygget, at det er ikke noe problem :o).....men drømmer lever jo likevel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...