Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Ivar Skaugstad:

Scanair.net arrangerer en spottingtur til Manchester (en av verdens mest spottervenlige flyplasser)

For mer info se,

MVH

Ivar

Hva med de som bor i den andre delen av Norge, f.eks. Stavanger ?

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Du må selv dekke utgiftene, mao komme deg for egen regning, for å komme deg til Oslo..

Og hvordan skal jeg gjøre det. Det første flyet som går til Oslo den 25 mai går kl. 07:20 og er framme 08:20. Returflyet (og det seneste flyet som går fra Oslo til Stavanger den 26 mai) går kl. 22:20. Er ikke det mulig å ta flyet til Køpenhavn og så møte med andre der ? Det blir billigere og enklere. Det er helt sikkert flere fra andre byer enn Oslo som vil være med, men har ikke mulighet å møte opp i Oslo så tidlig. Hvorfor skal vi egentlig reise så tidlig ?

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen:

Da har du ett probelm, reise dagen før kanskje, overnatte?

Kjenner ingen i Oslo [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] og jeg gidder ikke å betale ekstra 2000 kr eller mer for hotel.

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av georgkorycki:

Kjenner ingen i Oslo [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] og jeg gidder ikke å betale ekstra 2000 kr eller mer for hotel.

Da er det jo rimelig opplagt at du ikke har mulighet til å være med på turen...

Det kan jo ikke passe for alle vet du..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...