Tommy Bernes Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Heisann! Var ute og trenet noen landingsrunder i dag også. Det må til, veret var noe guffent med mye turbulens. Så man kom inn både høyt, lavt, fort og gale, men det er artig det!. Dagens maskin som fikk luft under vingene var BAK sin tidligere LN-MTP, paint av Gunnar VDM. Takk for titten og kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Stilig bilete. Men det ser ut til at du ligg voldsomt høgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Sivertsen Nilsen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fint bilde av ett herlig fly. Begynte PPL-A karrieren min i dette flyet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Stilig bilete. Men det ser ut til at du ligg voldsomt høgt. Ja ble voldsomt høyt den gangen der, men landet ikke mye etter det som er normalt. Men leggger skylden på mye vind og oppdrift. Må gjerne kommentere mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lekkert bilde, sånn vil jeg at det skal se ut simmen min også! Er det Cloud9's Flesland som ses laaaaangt der nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takker,ja det er cloud9 sitt scenery ja, nydelig scenery. vannet er real environment pro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flott bilde! Har selv ligget på left downwind bane 17 i høst, og kan konstantere at jeg kjenner meg igjen med turbulens og vind.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flott! Har akkurat kommet hjem fra en bumpy innflyging på Kjeller, så forstår hva du mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.