Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 26. mars 2009 Premium Medlem Del Skrevet 26. mars 2009 Vurderer å selge Cougar HOTAS og Simped rudder pedals fordi jeg aldri får brukt dem. Da jeg kjøpte utstyret var det lite brukt. Jeg har bare testet en gang. Siden har det blitt stående på hylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva ser du for deg som pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde tenkt 2500. Nesten ikke brukt, så det skulle være en OK deal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2009 OK, 2000. Neste blir Finn.:grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.