Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Heisann godtfolk! Mads hjemmen spurte meg her tidligere i dag om eg kunne painte Follo flyklubbs Cessna 172 LN-MTX til Carenado 172. Eg som ikke hadde bedre å ta meg til idag, lagde denne painten og her er resultatet. har fikset litt på vc også, så painten blir ikke lastet opp, men dersom du vil ha den. Gi meg en lyd. Denne gangen regnet det ikke i Bergen Takk for at du kikket innom og legg gjerne igjen en kommentar! Ha en fortsatt god Helg! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du vil ikke lager noe fra Sola flyklubb også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Marginalt VFR, men vakkert og nesten litt trollsk og dyster stemning du får frem i bildene dine her Tommy.. Malerjobben på Skyhawken er kjempeflott utført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kjempeflotte bilete! Ser ut som om du storkosar deg når du er ute og luftar maskina di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Marginalt? Dette var jo en helt gjennomsnittlig sommerdag på vestlandet? :grin: Flotte bilder, og ikke minst ser vi at du har gjort en god jobb med painten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.