Aleksander Maaland Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg så i dag i to tiden at ENOS var online på vatsim, jeg tenkte mem om, en vfr tur ville ikke vært feil nå JEg heiv meg over en Piper arrow men etter en stund sviktet oil temp meg, så jeg måtte lande, takse med denne til hangar for teknisk og skiftet til C152 som tok en tur forbi te høye tårnet like ved osl sentrum og osl plaza og landet på fornebu der jeg står nå. Jeg kom på og ta bilder like etter en touch and go og litt påvei mot osl sentrum: Cockpit:) På finale Fornebu: Video av landing: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 "Høye tårnet", aka Tryvannstårnet. Tips til landing: Tren på å ha en jevnere descend rate på flare, det virker som om du napper litt for mye. Du skal helst ikke måtte akselerere når du har løftet nesa for å gjøre nedslag. Følg med på VS indicator når du flarer, pass på at nåla ikke hopper over 0 etter at du starter flare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 jada:) Takker for at du forklarer hvordan det skal være:P er ikke den beste vfr flyveren her:D Men grunner var at jeg ville komme litt høyt og så fly fort ned og lande men Cessna 152 er veldig følsom på stikka:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter selv og ratter en C172/C210 akkurat nå Flott film, men hvorfor er det mange farger på toolbaren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Det lurer jeg også på. Det har vell noe med fraps og gjøre som krasjer med toolbaren der nede, var ikke sånn før, noen som vet hva problemet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.