Gunnar Seljeseth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 På torsdag har jeg etter alle øremerker nok en C1 trening. Foreløpig har jeg booket ENOS_CTR fra kl. 19 til 21 norsk tid, men avventer også endelig bekreftelse fra min mentor Erik Schøyen. Det som foreløpig er mest sikkert er oppstarts-tidspunktet (det var nemlig Eriks eget forslag). Det som foreløpig er mer usikkert er den nøyaktige varigheten. Endelig bekreftelse på alt dette kommer når jeg har fått snakket litt mer med Erik, da det foreløpig ser ut til at vi ikke er ved PC-en til samme tid... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Da er det bekreftet; Trening på ENOS_CTR fra kl. 19 til kl. 21. Trafikk er ønskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trafikk skal du da alltids få! Dekker du ENSV/ENTR også dersom de ikke er på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Den er grei,skal nok lufte meg i luftrommet i kveld.Ps, regn med litt lengre tid før readback i kveld.Jeg holder på og lære meg Airbus. :grin: Wilco med ny opdates og Sid/stars komplett er noe annet enn før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 ENSV og ENTR blir nok mest sansynlig dekket, ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kommer muligens en tur også med MD11. Satser på å klare å stoppe før rullebanen er brukt opp denne gang :-) Men først må konas nybakte kake og kaffe nytes med andakt i passende antall minutter.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ble svett der, ja. Takk til alle som fløy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.