Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist søndag satt jeg og sjekket oppgraderinger av ENGM terminalen i FSX, med Ultimate Traffic X i gang. En NAX 737 landet på 01L, og taxet inn A4 (ja, litt tidlig, men det kan ikke jeg gjøre noe med) - for så å stoppe i siste delen av exiten (A4/K), der den ble stående nesten parallellt med UPS maskinen på cargo. Herregud tenkte jeg, det kan da ikke være rett at den får ordre til å stå slik og sperre for andre fly som skal inn A4/K? Trafikken var temmelig tett i FSX på det tidspunktet.

 

Mandag fløy jeg med 18:15 flyet fra Kjevik til Gardermoen real-life. Hadde en av de mer sjeldne landingene på 19R, og vi taxet inn på A4. Og der ble vi stående i to minutter og vente på ledig gate, paralellt med UPS maskinen på cargo, nøyaktig som i FSX dagen før. Måtte da bare skjule det brede gliset mitt :grin:

 

Forøvrig var takeoff videre til ENKB fra 19R, og ellers la jeg merke til at snøfonnen ved main apron var minst like lang, og like høy som hele terminalbygget. Noe å lage seg snøhytte av, det!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...