Gunnar Seljeseth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da har jeg logget på som ENGM_APP, og håper å slå av meg litt russt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Siden jeg fysisk sitter inne i nevnte TMA med en rævla laptop, på et ustabilt trådløst røkkleverk får jeg desverre ikke bidratt til trafikken idag... Håper noen kommer å "fly deg ned" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 en MD-11 som skal ta av derfra med cargo litt senere på kvelden :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Får ikke banket av mye rust uten trafikk. 1 fly nå og da er ikke rustfjerning, men rett og slett gørr kjedelig... Jeg kommer uansett til å sitte ut den tiden jeg har booket (kl. 21). Blir det et trafikknivå som er verdt å nevne blir jeg sittende lengere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Pøh Tore, du sitter vel i CTR du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, utenfor CTR, altså under TMA... Edit: for å holde posten på sporet; Ser ut til at trafikken har tatt seg opp litt Gunnar, ikke noen overload, men det er da noen bevegelser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 *bump*Rust fjerning i aften da?Er i skrivende stund på vei til ENGM med ICE315,så videre til Arlanda :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Og jeg starter opp på ENVA nå, for å fly Widerøes melkerute ENVA ENOL ENKB ENAL ENOV ENFL ENSD ENSG ENBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Ingen rust-fjerning i dag for min del, desverre. Men jeg øyner en mulighet i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 OK.Den er grei Gunnar Er over FLS vor nå. Er bare det at jeg har vært så jævlig uheldig med atc i det siste :grin: T.o.m 0 ATC i London Heathrow i går da jeg kom dit i primetime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fikk ATC dekning fra ENKB og nedover til ENOV. Fløy sammen med Anton B fra ENOL og nedover, fin tur ENVA-ENOL-ENKB-ENML-ENOV ble det idag Flott med ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Har booket ENGM_APP i morgen (onsdag) fra kl. 18 til 21 norsk tid. Jeg er nødt til å logge av nøyaktig kl. 21 på grunn av at jeg skal på forelesning ikke lenge etterpå (husk; jeg er på New Zealand, så kl. 21 norsk tid er kl. 09 på morgenen for meg...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Da har jeg logget på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Da var jeg ferdig med dagnes runde, men Tom Knudsen logget på som ENOS_CTR idet jeg var på tur av, så det er fortsatt ATC pålogget... Takker så meget for at du kom og tok over, Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Har booket ENGM_APP i dag igjen fra kl. 19 til kl. 22. Men kom manssterke, så sitter jeg gjerne lengere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ble ICE502 Schipol Amsterdam i dag på meg,Gunnar. Flott at du booker.I LIKE IT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Veeeldig stille i dag, selv etter at ENOS logget på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Lite trafikk i dag, så jeg logger av. ENTR_CTR er pålogget for de som fremdeles er interessert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.