Gå til innhold

Innlogging på forumet


Jan Tore Pettersen

Anbefalte innlegg

Jag har ikke vært istand til å logge meg inn på forumet her siden desember 2008.Hva grunnen er vet jeg ikke.

Jeg har fulgt tipsene i FAQ'en,og også prøvd med enganspassord.

I tillegg har jeg prøvd å logge meg på via PC'er andre steder enn hjemme.Og her hjemme har jeg prøvd med ulike nettlesere som IE,Firefox og opera.(Jeg har nå hatt Firefox som standard nettleser i ca. 3 uker)

Men nå idag prøvde jeg igjen med et midlertidig passord,og denne gangen fikk jeg logget meg på.Om jeg får logget meg på igjen etter å ha logget meg av,vet jeg ikke.

Jeg trodde først det kunne være fordi jeg byttet ut den gamle PC'en med en ny,men det var en måned før jeg ikke kunne logge meg på lenger,så det kan heller ikke være årsaken.

Er det noen som har noen tips,vil jeg gjerne vite det.

Hilsen Jan Tore.

(hvis jeg ikke svarer er det fordi jeg ikke får logget meg inn)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer hver gang på skolen, men ikke hjemme. Merkelige saker. Lurer på om det er en feil i hvordan sessions blir sendt i PHP, men kjenner ikke UBB desverre.

Eller kreves det cookies aktivert kanskje?

 

Update:

Testet det, og fant ut at cookies mest sannsynligvis er grunnen.

Uten cookies aktivert fikk jeg ikke logget inn, men med cookies aktivert gikk det helt fint.

Sjekk om du har cookies aktivert i nettlesern(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var en spøk..

Jeg får heller ikke logget inn på jobb i IE' date=' passordet er riktig, men havner på forsiden av forumet og er ikke innlogget. Hjemme funker det helt fint. [/quote']Nei tvert i mot. Har du fått logget deg inn der en gang? I såfall har nettverksadministratoren på jobben din sett på siden og funnet ut at det ikke er jobb relatert og sperret siden fra å benytte coockies. Er akkurat som ett greit barne-filter, bare at det brukes som regel for å holde ansatte produktive. Så nei... ingen spøk. Dette gjøres ofte også på skoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva man jobber med det.. Er ikke alle som jobber 8-16 alle hverdager. Når man har 4-5 timer dødtid kan det være greit å kunne bruke internettmaskinene på jobb. Og det kan jeg, er over hodet ingen admins som har satt noen sperrer. Vil påstå at FS.no er ganske jobbrelatert i forhold til alle de andre sidene det faktisk funker å logge seg inn på på jobb :P

 

Fant ut at jeg ikke får logget her hjemme heller i IE7, så løsningen blir å installere Firefox på jobb. Prøv Firefox dere andre som sliter med innloggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...