Sindre Holberg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 ENGM_APP Kim Ruben Fjeldstad ENGM_DEL Lars Petter Hassel ENGM_D_APP Karl Mathias Moberg ENGM_GND Kai Dreyer ENGM_TWR Einar Kristiansen ENVA_APP Anton Brondz ENVA_TWR Sindre Holberg Kom dere ut å fly! Det er like mange ATC som piloter online nå, det må forandres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Observer`s og ATIS regner vel strengt talt ikke som noen atc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor mye service yter OBS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor mye service yter OBS? Vel... Akkurat nå, sikkert mer enn Delivery og Director! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Hallelujah...kom å fly istedet for å "klage" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hey hey hey Mathias, her på DEL så har jeg så mye og gjøre, blir helt svett her jeg! Et fly på 45 min! SYKE! Kom og fly folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hallelujah...kom å fly istedet for å "klage" Vel vanskelig å fly når du sitter på Director. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Om jeg kan få satt opp alt sammen kan det hende jeg kommer på for å høre litt, blir første gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, dette er den klassiske spiriten! Kjennetegnet på denne er at Gardermoen ofte er bemannet ut over de sene natte timer (anslagsvis 2-3 tiden). Ivrige og dyktige flygeledere som virkelig "gøttser", har vært med på en del slike - sosialt er det også! :grin: Nice job! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.