A L Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg hatt min nye data i noen uker! Mne først igår at jeg virkelig la inn alt av mesh, scenery, fikset litt ekstra på AA osv.. og dette begynner jeg å like. Er jo ikke helt ferdig enda, men syns det ble bra! Poster noen shots jeg tokk mellom ENVA - ENGM, men FS konka rett etter MES, så fikk ikke tatt noe av landingen Scenery: Norske Flyplasser Norway Quality Mesh Norway Scenic Norwegian Roads Andre: PMDG 737-800/900 Lysfix fra Avsim(husker ikke helt hvilken, men anbefales!) Aquarama fra Avsim (Anbefales) Norwegian LN-NOB av Paulo Fernandes (Takk!) Så har jeg jo fiksa mye i Fs9.cfg jeg har sett mye i Tom Knudsen sine sider, og lest hele guiden til Jan reidar Storlevmo :grin: Tusen takk begge to! bildene er da ikke redigerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 men FS konka rett etter MES, så fikk ikke tatt noe av landingen Hvorfor det? PS.. Vannet er for dårlig synes jeg, litt vel lyst og litt vel lyseblått til tider. Bedre med et vann som har normalt den samme fargekonsistensen hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Flotte bilder, du koser deg nokk godt når du er ute og flyr med slik grafikk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 ja, jeg har sett litt på det og skal bytte det ut.. Hvorfor FS konka vet jeg ikke.. tror det bare var noe greier med at jeg absolutt skulle lukke og åpne ASV, og fraps osv.. så kræsja det sikkert... men det var første gang, så ingen fare Ja Geir, jeg storkoser meg nå trenger jeg bare nytt headsett, da det gamle er ødelagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.