Gå til innhold

Endelig!!!!!


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Hei

 

Etter alt oppgulp fra meg, som dere er blitt nødt til å lese, så er det litt positiv tilbakemelding i dag.

 

Har akkurat avsluttet en route ZBAA-VHHH. Denne gangen tog jeg meg godt om tid med ALLE charts, studier av SID/STAR mm mm. Start med 737 PIC uten ATC på ZBAA. Etter halve tiden oppdager jeg TO andre fly på vei til VHHH OG VHHH-appr som har koblet seg opp. Ja vell..... nå har jeg tatt fanden i båten så da må jeg ta ham i land. Skjønner at jeg har siste 3-kvartern i mørker men det var slik jeg planla det hele. Kontakter ATC noen 10-tal nm for tidlig men bedre det en aldrig. Oppdager at jeg har en BAW 3 minutter foran meg og en annen 7 minutter bak meg, samtidlig som jeg også oppdager at jeg valgt 07R og ikke 07L som ATC ønsker å få meg ned på. TRU DET ELLER IKKE!!! Jeg rekker å programmere inn RETT rwy UTEN å trenge å pause (det gjorde BAW:en, ha, ha, ha) får klarering som nummer 2 OG gjør, slik jeg ser det, en perfekt landning og får skryt av ATC:n fordi han syns jeg har gjort en god jobb som nybegynner!!!

 

Hva sier dere om dette!!! Svenskepensionisten har kommet seg på banan igjen. Se opp alle ATC:er i Norge, nå kommer jeg.

 

Ha en god kveld alle sammen.

 

Jack J Jackson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...