Jack J Jackson Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei Etter alt oppgulp fra meg, som dere er blitt nødt til å lese, så er det litt positiv tilbakemelding i dag. Har akkurat avsluttet en route ZBAA-VHHH. Denne gangen tog jeg meg godt om tid med ALLE charts, studier av SID/STAR mm mm. Start med 737 PIC uten ATC på ZBAA. Etter halve tiden oppdager jeg TO andre fly på vei til VHHH OG VHHH-appr som har koblet seg opp. Ja vell..... nå har jeg tatt fanden i båten så da må jeg ta ham i land. Skjønner at jeg har siste 3-kvartern i mørker men det var slik jeg planla det hele. Kontakter ATC noen 10-tal nm for tidlig men bedre det en aldrig. Oppdager at jeg har en BAW 3 minutter foran meg og en annen 7 minutter bak meg, samtidlig som jeg også oppdager at jeg valgt 07R og ikke 07L som ATC ønsker å få meg ned på. TRU DET ELLER IKKE!!! Jeg rekker å programmere inn RETT rwy UTEN å trenge å pause (det gjorde BAW:en, ha, ha, ha) får klarering som nummer 2 OG gjør, slik jeg ser det, en perfekt landning og får skryt av ATC:n fordi han syns jeg har gjort en god jobb som nybegynner!!! Hva sier dere om dette!!! Svenskepensionisten har kommet seg på banan igjen. Se opp alle ATC:er i Norge, nå kommer jeg. Ha en god kveld alle sammen. Jack J Jackson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette hadde aldri hendt om du hadde gitt opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Grattis! Stå på!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kult å høre at du endelig har fått en skikkelig god opplevelse med trafikk og ATC Ikke gi deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Flott jobbet, vi gleder oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.