Kjetil Mathisen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Her er et par bilder jeg hadde liggende fra da jeg hadde FSX installert. Sikkert åtte måneder siden eller noe. Se refleksen i vannet på det første da.. Nå fikk jeg lyst å installere FSX problemet igjen.. Utrolig flott.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 oj! utrolig fint vann og twin otteren til widerøe passet jo litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. februar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2009 Javisst er det flott, hva er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Twin Otteren er ein artig maskin. Saknar ein skikkeleg god modell til FS9.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Javisst er det flott' date=' hva er problemet? [/quote'] Hei Ernst. Vel.. Jeg og en kompis her på forumet Stian Hoddevik har drevet med tweaking og instillinger siden FSX kom på markedet, men har aldrig fått helt den flyten i simmen som vi er ute etter.Når alle payware ad-ond (det meste som en får kjøpt for penger) var innstallert, så var det som å se på et bilde album der bildene oppdatterte seg hvert andre sekund Andre ting er f.eks at etter at jeg har installert AI trafikk, så får jeg meldinger hele tida om at jeg har fly med samme navn og at de må ha forskjellige navn m.m. Men hovedproblemet er at jeg har ikke så lyst å fly FSX med innstillinger som gjør at simmen ser ut som FS98 ser du.. Men kanskje jeg tar meg i nakken å glemmer FS9 og finner meg instillinger som gjør FSX brukende.. Har veeeeeldig lyst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 heh.. ja det var det da Kjetil. Blir nok å gjere en del forsøk til. Eg trur nok at det skal komme seg. Emn får sjå kor det blir når final release av DX10 kjem til Xp. I mellomtida.. et par bilder av forrige FSX innstallasjon. Direct X 9 vel å merke, men fremdeles veldi flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Du er flink til å ta screenshots. Ser at vi har identiske simulatorer med tanke på vannet å fjellene.. Nei vi må vel finne ut.. Men jeg lurer på hvem vi må betale for å ordne oss Norap pakken til FSX? Noen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hehe ja sei det, vi får se no utover ka so skjer, men håper NORAP kjem komplett til fsx og. DA skal eg konvertere for godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.