espen revheim Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hei alle jeg vil bare minne alle dere simulator/fly intreserte å stille hos oss på sola flymuseeum i mimrehallen tirsdag 17.02.09 kl 1930 (på baksiden av museumet) da har vi første sammlig da stiller tidligere braathens kap 737 Odd Ivertsen og han vil da ha ca 30 min og sikkert mange gode historier.etter på kan vi sikkert ordne med kaffe og mye fly prat og vi vil fortelle/vise hva vi driver med. alle earofile er velkommen og der dere kan se om simmgruppa på sola er noe for dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kirkeby Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det høres gøy ut! Det er jo en stund siden jeg var innom hos dere på Flymuseet. Jeg er helt fersk i denne hobbyen og prøver å prioritere litt tid til den. Jeg satser på å at jeg kan komme den 17. Nå vet jeg jo hvor inngangen er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette høres flott ut. Mulig vi blir 3 stk som kommer. ( fikk du IM fra meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 I`ll be there! kjekt at folk ordner saan i Stavanger kretsene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi er 2 stk. som stiller opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Bakke Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg kommer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.