Gå til innhold

Fly Sundt!

Anbefalte innlegg

Takker, joda, dette er en utmerket modell, tør jeg si en av de beste bizjet på sim markedet? Selvsagt, jeg er jo upartisk, eller skal man si fan av denne he he, har hatt den siden den kom til fs9.

Cruiser med de store og lander sammen med de små, dvs bra cruise speed samtidig som at man får presset den ned på de fleste småflyplasser så fremt det ikke er ei lita grus stripe oppi Hakkadalen ;)

Den har en veldig bra "feeling" og nok av knapper å holde styr på. Det er vel en modell fra den spede begynnelsen av glass cockpit, så det finnes elementer av analoge deler av cockpiten også, noe jeg liker.Kort sagt, en bra modell.

Skal jeg være kritisk, så må det være at de ikke presse inn høyere oppløsning på utvendig paint, det er uforandret fra fs9, men den har blitt oppdatert med bumbmaps og andre FSX spesialiteter. Innvendig er det ikke noe å utsette på, hverken i kabinen eller VC.

Tok meg den friheten og knipset ett par bilder til, denne gangen av ambulanse versjonen, ikke for å briljere med fototeknikk men for å vise fram kjærra fra innsiden pluss ett par fra utsiden.....for de interesserte :)

Citation_screens_00948_ed.jpg

Citation_screens_00951.jpg

Citation_screens_00949_ed.jpg

Citation_screens_00954_ed.jpg

Citation_screens_00955_ed.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg som akkurat har avinstallert hele FSX i påvente av å gi X-Plane en skikkelig sjanse på maskinen her..

Med spesielt det kjempefine 2. bildet ditt av cockpiten på siste serie der Pasi, frister den flymaskinen (også fordi det er ambulansefly) noe så inn i hampen at jeg nesten er iferd med å sprekke her. :grin:

Flott paint også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvdan : Det går jo å ri 2 hester sammtidig vettu ;)

Truls: Japps...det er Eaglesoft sin modell....Valdresfly painten hentet jeg på Avsim, Sundt air er ett kose prosjekt, her ikke tid til å lage en ordentlig akkurat nå...forresten, hvordan går det med C130-30J paintingen? Det er jo uhørt at vi, ryggmargen i luftforsvaret, ikke har fått ordentlig maling på fuglene våre, er jo leeeeenge siden de første kom til Norge nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...