Hans Fredrik Sunde Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Skal til Bahamas i påsken, så tenke jeg skulle fly andre del av turen dit i Simmen' ENGM-KEWR-MYNN Tekst under bildene for en gangs skyld (For å unngå "sett det før følelsen som noen snakket om ) Endelig, etter et par dager i NY med blant annet Empire State Building, Central Park og sist men ikke minst Intrepid Museum, så var vi avgårde. Ground teamet hjalp oss ut av gaten denne kalde, og noe overskyede dagen Vi taxet bort til rullebanen uten problemer. Jeg dro ganske fort etter startup av FS, så det var fortsatt lite med kø på taxebanen. Som sagt, lite trafikk gjorde at vi kom fort "up to speed". Flyet har her kommet opp til V1 Ikke lenge etter forlot hjula på 737-maskinen amerikansk jord. Målet var som overskriften tilsier et noe varmere sted, nemlig Lynden-Pindling Intl. i Nassau Idet folka i cocpiten snakker om V2, Gear up, og flaps up, stiger vi til vår foreløbige klarerte høyde på 3000 meter over havet Vi forlater New York for dennegang, imens vi stiger opp mot vår nye klareringshøyde, på 21 tusen fot. Det gikk overaskende bra med tanke på hvor trafikert luftrommet over New York er. Men vi var snart ute av det. Fem minutter senere er flyet kommet opp på Cruise alt. på FL340. Vannet blir etterhvert klarere, og det tar ikke lang tid før kapteinen sier følgende med kraftig amerikansk aksang. "Ladies and Gentlemen, we have now started our decend down to the islands of The Bahamas, we expect landing in about 15 minuttes..." Vi nærmer oss New Providence island imens vi merker på temperaturen at vi ikke er i kalde gråe NY. Nye vinkler må jo alltids prøves ut :grin: Hjuldøren er åpne, og hjulene går ned. Three greens sier FO Idet tårnet på Bahamas endelig får øye på det gått kamuflerte flyet, Kapteinen ber oss om å "fasten your seatbelt, and adjust your seats to upright position" Jeg ser spent ut av vinduet imens vi er på short final Da var vi endelig på trygg jord. Jeg gledet meg til å komme ut, og muligens se ut av noen større vinduer på flyplassen Vi taxet av rullebanen sånn at et annet fly, en annen Continental maskin kunne ta til skyene mot USA Taxingen gikk fint. Det var spennende å se på fly fra den andre enden av 737serien (-1/200 i forhold til vår -900). Heldigvis ikke så langt å taxe om vi sammenligner med foreksempel nettop Newark. Dersken... måtte ut i overtid Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Vi finner raskt gaten vår, og ved hjelp av den hyggelige mannen med lyspinnene, taxer crew'et inn Thank you for flying with us today... og alt det andre våset kapteinenskal si om været ogsånt :grin: Så til denne nye regelen: Fly: POSKY Boeing 737-900 (CO bruker -800 på denne ruten men den var dessverre utilgjengelig) Scenery: ImagineSim KEWR og MYNN + WOAi FS9 Kommenter gjerne Siter
Tommy Bernes Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Flotte bilder med bra realisme Forstsett gjerene med sånne, men kan også si at for min del, sy syntes eg gulstikket på bildene ble litt vel kraftig til tider Men som sagt flotte bilder! Må også få spørre hva AI trafikken din styres av? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Må også få spørre hva AI trafikken din styres av? Hva mener du? Det er World Of Ai Det tar gjerne fem/seks minutter før trafikken er helt it tip top stand Siter
Tommy Bernes Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hehe, dårlig formulert fra min side ja :grin: Var det eg mente.. Takk.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Flotte bilder, dog noe overdreven kontrastbruk. Ja, first time for me sett fra hjulbrønnen. :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Flotte bilder og flott historie. Tips til senere. Dropp ned litt på photofilter ettersom det kanskje blir litt mye gulskjær. Siter
John Fredrick Abellera Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Skikkelig flotte bilder. Spesielt bildet tolv! Stå På! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Fine, skarpe og ganske bra redigerte bilder! To ting å sette fingern på da: Fjern den stygge rammen og fly PMDG isteden for Posky Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Ditto Paulo, and keep up the good work :cool: Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 fly PMDG isteden for Posky Nå er det jo ikke alle som driter pæ'æng da :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.