Emil Topstad Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hei på dere? Lurer på hva man egentlig gjør for å lage ett viretuelt flyselskap? har vært innom tanken men ikke funnet på noe som jeg kan gjøre? vet ikke om noen av dere vet det men er det noen med svar der ute en plass, så send meg gjerne ett svar! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Lager hjemmeside eller forum. Lager ruter etc, som i ett flyselskap. I tillegg må du ha kreativitet og pågangsmot. Å starte ett VA er ikke bare lett. :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 nå er ikke jeg veldig god på data sjønner du så da er vel ikke dette noe for meg? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Du kan jo evt. få med deg noen som kan sørge for at det web-administrative er i orden. Men, du skal sitte på en sabla god ide, samt at den bør være godt strukturert for å kunne slå igjennom. Det er nok av VAer å velge imellom for å si det slik. :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 God ide men dette vil jeg gjøre selv :grin: så jeg får vel bare lere meg det... Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Om du skal klare å konkurere med de andre VA'er der ute, så må du nesten være genial innen webdesign, koding og hele pakka. Folk joiner ett VA som ser sinnsykt bra ut. Går veldig mye tid til ett VA, alt som skal administreres. Når det gjelder koding, må du nesten ha slik at man kan logge seg inn, dvs eget brukernavn og passord til alle medlemmer, mulighet for å sende ut e-post til alle medlemmene, automatisk tildeling av ruter (må såklart ikke ha det) samt stort omfang av forskjellige ruter slik at folk ikke blir lei. Tar tid, men om du setter deg skikkelig inn i alt kan det nok gå bra Det kjedelige er jo at det er så sinnsykt mange VA der ute. Anbefaler deg til å registrere deg på forskjellige av dem å studere oppsett av sider, hvordan de løser rute tildeling og alt. Siter
Emil Topstad Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Er med i www.simairline.net... Siter
Tomas Bakke Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Kan anbefale deltava.org Strider mot det som ble sagt vedrørende webdesign. Det er utrolig kjedelig design på sidene, men struktur og innhold er utrolig bra. DVA er et VA hvor du lærer utrolig mye og hvor man stiger i gradene basert på kunnskap og antall flights i stedet for antall timer i lufta. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.