Paulo Fernandes Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Noen bilder fra forrige ukes flytur fra Gatwick til Orlando i USA. Ruten til Virgin Atlantic tok meg nord gjennom Canada også sørover til Florida og Orlando. Flyturen tok derfor 10 timer og 2 min og er min lengste flytur noensinne i FS! Kom bare 4 min forsent på gaten. Cruising FL360: Ferdig med NATen (north atlantic track) og nærmer oss Canada: Inside Canada! Virkelig et pent fly med pene farger! Piece out flightsimmers! Parkert i Orlando: Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hehehe.. Du Paulo du Paulo, du er en luring :grin: Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hehehe.. Du Paulo du Paulo' date=' du er en luring :grin: [/quote'] - Fine bilder! Smilte godt av peace out bilde :P Siter
Tommy Bernes Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Må si som Sindre at eg også smilte litt av det Piece out bildet, noe utenom det vanlige kan man si Likte også det cockpitbildet veldig godt, hvordan gikk du fram for å få bluren slik? Edit: er det bare meg, eller har du glemt å lukke cockpit døren :grin: Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Dritkult det siste bildet der! Jeg er selv slik, har på meg skjorte og striper da jeg er å flyr i sim... :blush: Men flotte bilder som vanlig! Total Paulo kvalitet! Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Kjempebilder det her, Paulo Fancy redigert ^^ Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Haha, synnsykt stilig bildeserie! :grin: Flott flymaskin, og kreativ redigering, og da vet vi vel hva jeg sikter til. :grin: Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Fine bilder som alltid Forresten så var den kondenstripa på ENG 4 over elevators på første bilde Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.