Gå til innhold

Min første redigering i Photoshop på egenhånd


Anbefalte innlegg

Har fått skifta hovedkort i maskina etter at det forrige rauk te pises.. So har etterkvart fått teke ein total re-innstall av XP og FS9 inn i mellom skulegangen :)

 

Har anskaffa meg Photoshop CS2 og tenkte å prøve meg litt med det.. Ikkje det at eg har peiling, men fulgte litt tips her inne på forumet, og ditte ga virkelig meirsmak :D

 

Vel vel her er to bilder fra clean innstall og default FS9. Har ikkje fått lagt inn nåke som helst enda, men berre for å vise korleis det blei.

 

uredigert.jpg

 

UREDIGERT

 

Frsteredigering.jpg

 

Vel om en kan få lov å kalle det for det so.. REDIGERT.. hehe

 

 

Prøvar meg like gjerne med ett bilde frå tidligare, no når eg først er i slaget her :)

 

BraathensSAFE.jpg

 

ORIGINALEN FRÅ FS9..

 

BraathensSAFEcopy.jpg

 

Etter å ha fått seg ei runde i photoshop..

 

Kommentarer, kritikk, og tips mottas med STOR takk, da eg gjerne vil lære mer om redigering :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du har brukt photofilter på det siste der, var sikkert det som ødela fargen litt.

Vil heller anbefale bruk av Levels, da har du mye bedre kontroll på fargene, og kan styre de individuelt.

 

Tok meg den friheten å gjøre noe med 737 maskina. Her har jeg passet på å beholde fargene noenlunde, men heller satse på skarpheten og kontrasten mellom fly og himmel.

braathenssafeiw3.jpg

Ser jo nesten ekte ut jo :o

 

Kom gjerne med spørsmål om du lurer på noe, så skal vi alltids komme med tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...