Gå til innhold

ser ikke fly på vatsim


Vegard Strømstad

Anbefalte innlegg

Hei folkens kan noen hjelpe meg litt her.

Når jeg logger meg på vatsim(samma hvilken flyplass) så kan jeg høre alle som står ved gate å taxer å slik men ser ingen.hehe. Dette er litt kjedli igrunn. gikk på options på sqboxen å under multiplayer var det en boks det står default sqb fly å vip3 fly. skal det legges inn no mer ell er det noe annet som stopper meg for å se andre? fs9 å vista jeg har. har ikke gjort noe med brannmur, ruter å virusprog så kan problemet ligge der? tror jeg har sqb4(kan sjekkes kjapt om det har noe å si). er litt over 2år siden sist jeg dreiv på, å det var på xp men da hadde jeg aldri problemer.

svar på detta motas med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har åpna alt nå. MEEEN så åpna jeg fs9 som admin og det var ikke smart tror jeg for nå ble alt ine på fs default. nå er jeg en smule svett her jeg sitter. må prøve få reversert dette på no måte. tanken på å begynne legge inn alt på nytt nå blir jeg litt kvalm av.hehe. noen med ett godt forslag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...