Frode Skibrek Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Skal du reise til Stockholm snart? Da bør du bestille rom på dette hotellet. For mer info og bestiling Trykk på denne linken Det blir ihvertfall en opplevelse for livet. Passer jo fint for en guttetur hvor man drar til stockholm på fredag, leier rom , og drar hjem feks på lørdag kveld eller søndag, da de har "male-dorm" som man deler med andre. TV og trådløst internett er "free of charge". For mer info om forskjellige rom-typer Klikk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=457306#Post457306 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 TROR videoen i innlegget mitt er ny søh...var derfor jeg tok den opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jojo, men ligger en ute allerede.. det var poenget mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Off topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 TROR videoen i innlegget mitt er ny søh...var derfor jeg tok den opp igjen TROR at den filmen er akkuratt den samme som den andre' date=' bare på to forskjellige nettaviser (muuligens en frilanser?). I og med at den andre posten ble skrevet noen timer før denne burde det ikke vært umulig å svare i den i stedet for å lage en ny tråd? Off topic I beg to differ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hehehehe:p fan meg det argaste hotell eg har sett ewer:p mannen må være spenna gæærn:p hehe eg må berre le:p men for all del, stilig, stilig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 TROR videoen i innlegget mitt er ny søh...var derfor jeg tok den opp igjen TROR at den filmen er akkuratt den samme som den andre' date=' bare på to forskjellige nettaviser (muuligens en frilanser?). I og med at den andre posten ble skrevet noen timer før denne burde det ikke vært umulig å svare i den i stedet for å lage en ny tråd? Off topic I beg to differ Som tidligere sagt ..... Hvis man skulle lettigjennom hele forumet for å se om det lå noe likt der inne, kunne man like gjerne gitt opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Frode, du har da virkelig klaget før når andre ikke har lett om det finnes ett lignende emne. Og når det til og med ligger på samme side som du startet ett nytt på. Så er det dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Som standard ligger postene på forsiden i kaffekroken vist etter "aktiv siste 2 dager". Du hadde bare trengt å kaste et blikk for å fastslå at det var en der allerede. Jeg er enig i at man skal slippe å søke gjennom hele driten for å se om man kan poste en post eller ikke, men når den er så ny at den høyt på førstesida i kaffekroken så er det unødvendig å lage en ny en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Brudesuite i cockpiten Sa passande att jag ska gifta mig i Juli 2009 da Sen att vi bor 10 min fran platsen spelar ju ingen roll....kan vara spannande anda. Faktiskt sa var tjejen den som forst foreslog att vi skulle tillbringa en natt dar. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.