Sindre Holberg Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 :grin: Air Austral vil ha A380 med oneclass, som da gir 840(!) passasjerer. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=539867 Siter
Lars B. Frostad Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Gud bedre, velbekomme sier nå jeg. Selv om jeg hadde fått betalt for å reise, hadde jeg stått over en slik tur. Er jo slike "skrekk-eksempler" man bare måtte forvente skulle komme, når visse selskaper (ofte charter eller lavprisselskaper m.m) kjøper inn slike store fly - og skal presse inn så mye seter som overhodet mulig. TUIfly Nordic i Sverige (StarTour sitt charterselskap) har jo B747-400 med hele 582 seter, grøss og gru!! Bare synd ikke Air Austral like godt "klinte til" når de først var i gang, og best. max seat-config for A380 som er på svimlende 853 pax, den rekorden tenker jeg ville stått en stund.. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 and the tits go in the overhead rack :grin: Siter
Fredrik Rise Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 hehe. ser for meg arr, hallen på flyplassen i Larnaca om noen skulle finne på å sette opp en sånn A-380 dit. svette turister som står å smugrøyker og unger som griner. bare tenk på alle de bussene på utsiden av terminalen. GRØSS!! jeg hater charter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.