Marius Kaniewski Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Som dere ser hadde jeg litt problemer med scenery på Kastrup i dag!! Kommentarer settes pris på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Disse likte jeg Nr.1 var finest spør du meg... EDIT: Fint med AA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det ikke helt ok AA her da? =P Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bildene var fine ang. AA og sånt, men hvorfor i all verden står du på taxe bane med døren oppe? Syns også du hadde litt høy vinkel under landing og take-off :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så nesten ut som det var en stand han var på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 står på widerø's parking 4 på OSL!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 står på widerø's parking 4 på OSL!! Den er jo bare beregnet på Dash 8 ol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Flotte bilder, men du får enda bedre respons om du poster i arkivdelen av forumet, det foretrekkes Den er jo bare beregnet på Dash 8 ol? Tja, den brukes vel hovedsakelig av commutere og annet smått, men jeg regner med at restriksjoner på hvem som kan stå der blir bestemt utifra vekt/størelse. Siden gatene ikke eies av selskapene er det jo mer sansynlig at en CRJ tar en commuterstand i stedet for en gate med jetway, en jetway vil jo være bortkastet på en så liten maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.