Gå til innhold

Ut å fly i morgen torsdag 15.1

Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Ja da var det på tide med en flytur igjen, hadde bare en kort reise OSL-CPH i fjor sommer som siste tur og denne gangen reiser jeg nordover.

ENGM-ENAT-ENKR med DY226 avgang 0825 og ankomst KKN 11.30 (sete 17F er forøverig forhåndsbestilt til denne turen)

så ENKR-ENSS med WIF951 avgang 1210 ankomst 1233

har enda ikke bestilt retur med det blir i løpet av neste uke før man skal på havet igjen. godt å være sjømann med 2uker langfri på turnusen en gang hver sjette uke!

Pakker med meg sikkerhetskontrollørkortet så kanskje man er heldig og får til en liten klapp enten på vei nord eller sør.

Så får man se om man reiser hjem helt til torp hjem eller via osl da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott tur' date=' dog jeg føler jeg mistet poenget på veien? :grin: [/quote']

sliter litt der da jeg egentlig ikke skal frem til noe som helst :confused: Bare så flysjuk og ser frem mot å stikke avgårde litt at jeg ville lufte det! To kjappe poeng er vel at jeg foreløpig sitter uten retur og med ønske om klapp (om id-kortet skulle hjulpet noe) men tråder om klapp har jeg lest nok av så det var ikke formålet med å poste innlegget. nei ville vel bare starte dette og si ifra om det jeg kunne. :D

17F tror jeg heller ikke blir så galt;) håper bare det er B737 og ikke MD jeg så her inne med NAX livery

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt sett drar jeg helst østover, bare via Singapore i steden for Bangkok (hvor det forøvrig igjen brygger opp til bråk). Los Angeles ville jeg helst unngå, for det er den absolutt værste flyplassen jeg vet om. Overalt ellers blir jeg møtt av et smil (om enn noen ganger litt anstrengt), med i Los Angeles ble jeg sist møtt av en haug sure grinebitere som så mistenksomt på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...