Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikker på at bildene ikke er redigert? Dette var helt rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Helt sikker ja, men grafikken gir pr dags dato et dropp på 15-20 fps, men til motsetting er cockpit og nå 2 ganger mer realistisk tonet. Tror det blir bedre med en reinstallasjon og fjerning av Ultimate Terrain Europe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ahah, uansett er det kjekt å se at du er tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Takk for det, hyggelig å være tilbake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Utrolig fine bilder! Har du skrudd av AI-trafikken, eller letta du etter morgensrushen? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 NYYYYDELIG, hva er FPS'en på? Ligger den på 15-20? eller er det hva den droppet med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Min ligger låst på 40fps og der ligger den fast.. Med ENB detter den til en variert 20-30.. Virker som den ligger å flyter og ikke stabiliserer seg nå.. Har veldig mye ting installert så jeg tror med en ny format og en detaljert installasjon med omhu kan minske i alle fall halvparten av fps tapet.. Men som alle vet sikkert til nå, bloom krever sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg gikk faktisk talt opp i FPS:O fra 20-25 til 60! rart..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Wow! Flotte bilder! Kanskje jeg skal prøve det der jeg også, siden du gikk OPP i fps, Jakob? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg gikk faktisk talt opp i FPS:O fra 20-25 til 60! rart..... Det høres ekstremt bra ut, mitt tap tror jeg skyldes en litt rotete disk og installasjon, har drevet å forsket litt vel mye i det siste he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 altså, filen som jeg la til er i orginal opprinnelse, ergo jeg har ikke fikset noe på den.... men det virket mye bedre med fila:D Takk Tom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.