Sindre Holberg Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! Har en Garmin 76csx portable GPS her med USB-tilkobling til PC. Lurer derfor på om det finnes en måte å bruke den som GPS til FS9? Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Yes, finnes en module som heter GPSsSouth eller noe, har brukt dette tidligere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Har du link eller noe? Finner det verken på google eller Avsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sto en del info her...Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Takk Frode! Jeg så ikke noe om USB og Garmin, bare COM1. Hvilken port er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Der er jeg mer usikker.... gamle gameport kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Com1 er en serie port(9 pin), har du ikke det på pc din kan du sette inn en USB til Com, da får du er virituel com port, protokollene som benyttes er som regel NMEA8 fra GPS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 En sånn har ikke jeg :grin: Det var en sånn pappa har på kartPCn til båten, som er rundt 8-9 år gammel Da var den muligheten borte..Tro om det finnes noe som funker på USB... Edit: du var litt kjappere Men jeg vil helst ha noe på USB, så leter videre. Håper noen vet om noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jøss, kansje jeg skal prøve dette på mobilen med Pocket FMS eller Jeppesen Flightdeck. Kan du legge inn flykart på den Garmin 76SX da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Kan du legge inn flykart på den Garmin 76SX da? Jepp! Blir faktisk markedsført som en ypperlig Fly-gps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy A. Helgesen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har selv en Garmin Oregon som jeg lenge har forsøkt å finne flykarter til. Er det noen som vet hvor jeg kan finne disse kartene? Jeg vet at bla. Garmin 296 og 496 selges med karter ferdig installert. Er det noen mulighet til å få disse kartene i løssalg? På forhånd vil jeg takke for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.