Gå til innhold

Video: Mitsubishi MU-2b, x-plane smakebit


Anbefalte innlegg

Har såvidt fått ro til å prøve flyet etter det ble kjøpt i går - så da var det frem med Fraps og hele pakka. Gammel vane er vond å vende.. ? :grin:

 

 

ENVA, favoritten da det er nærmeste flyplass av større grad.

Flyet er payware, fås kjøpt hos X-Scenery.com for $30.

 

 

Dersom videoen ikke vises ennå, prosesseres den og vil snart bli synlig. Måtte bare legge ut link og det hele nå før jeg ordner meg i finstasen og skal gomle i meg mat så jeg blir tjukk. God jul!

 

[video:youtube]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film Ola! MU'n skal være noe vanskelig å fly (litt lunefull og ufoutsigbar har jeg hørt), men det øker vel bare spenningen og motovasjonsfaktoren for å skulle klare å mestre denne saken bare enda større skulle vil jeg tro. ;)

 

Men flott å se et X-planefly med en slik kvalitetscockpit med en rimelig høy realismefølelse og -faktor der vil jeg tro. Lyden fikk jeg dessverre ikke hørt, men kudos også til det snødekte landskapet med fjell/skoger som vi så etter Mitsubishi'n kom seg på vingene. :)

 

Gleder meg til å se mer av denne Ola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...