Ola Haldor Voll Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Har såvidt fått ro til å prøve flyet etter det ble kjøpt i går - så da var det frem med Fraps og hele pakka. Gammel vane er vond å vende.. ? :grin: ENVA, favoritten da det er nærmeste flyplass av større grad. Flyet er payware, fås kjøpt hos X-Scenery.com for $30. Dersom videoen ikke vises ennå, prosesseres den og vil snart bli synlig. Måtte bare legge ut link og det hele nå før jeg ordner meg i finstasen og skal gomle i meg mat så jeg blir tjukk. God jul! [video:youtube] Siter
TOS Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Flott film Ola. MU2 er en snodig liten maskin. Bråkar godt gjer den også :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Æææh.. en liten ting, noe gjorde at jeg fikk sykt lyst på X-plane nå :grin: Funker det på Vista? MU-2 ligner litt på Aero Comander? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Takk! X-plane funker i Vista ja. [color:#FFFFFF]Blir vel nesten så videoene mine blir rekrutteringsvideoer.. ;P[/color] Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Flott film Ola! MU'n skal være noe vanskelig å fly (litt lunefull og ufoutsigbar har jeg hørt), men det øker vel bare spenningen og motovasjonsfaktoren for å skulle klare å mestre denne saken bare enda større skulle vil jeg tro. Men flott å se et X-planefly med en slik kvalitetscockpit med en rimelig høy realismefølelse og -faktor der vil jeg tro. Lyden fikk jeg dessverre ikke hørt, men kudos også til det snødekte landskapet med fjell/skoger som vi så etter Mitsubishi'n kom seg på vingene. Gleder meg til å se mer av denne Ola. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.