Andrew Thomsen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Har kjeftet frem og tilbake her flere ganger angånende det faktum at jeg må logge meg på dobbeltdobbelt :grin: for å komme inn her. Endte opp med at *alt* måtte jo være feil på min side. Jaggu fan funker det nå helt greitt. OK jeg skal la dette passere. Og jeg skjønner ingenting. Og jeg vil bare si at: Jeg skjønner fremdeles ingenting. OK la bli med det da for pokker :grin: -Eller?? :whistle: Siter
Dag Johansen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Vel - Jeg har ikke gjort noe i denne enden de siste dagene.... Siter
Andrew Thomsen Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Nei, bare lurer og spekulerer som jeg alltid gjør. Fra båten jeg jobber på ble dette plutselig i orden, for cirka 2 uker siden. (Har forøvrig vært samme problem ute og hjemme). Skjønner ikke bæret av dette for min del, men tenker litt i reting "internet browser/version"... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.