Gå til innhold

håper noen vet dette


Roger Johannessen

Anbefalte innlegg

får ikke logget på forumet med med IE versjon 7.0.5730.13 men med siste versjon av Firefox. Noen som vet hvorfor?

Dette problemet har oppstått dem siste 2 dager å jeg har ikke hatt noen problemer før det med å logge inn med IE.

Ja jeg har slettet cookies osv, men uten hell.

Har scannet min pc for virus/spyware også, men finner ikke noe.

Poster dette her, slik at jeg kan se om jeg får noen fornuftige svar. Blir det postet i snackbaren, så har jeg ikke mulighet med IE..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg fikk heller ikke logget inn fra lørdag morgen til mandag ettermiddag.Hverken med IE eller Firefox.Prøvde både hjemme og på jobben,men nei,det gikk ikke.Ikke med midlertidige passord heller.

Jeg fant etterhvert ut at det ikke kunne være maskinen(e) min(e) det var feil på,men at det måtte være noe i den andre enden.Det var jo noe trøbbel med serveren til filbiblioteket i det tidsrommet.

Men jeg fikk til å logge in på kontoen i Flightsim.no web shop,med samme brukernavn og passord som på forumet.

Får håpe det ordner seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel egentlig hvorfor du bruker IE i det hele tatt' date=' møkkabrowser som gjør webutvikleres liv vanskeligere. [/quote']

Nei altså, det er vel ganske enkelt fordi det følger med i det operativsystemet noe rundt 90% bruker, og fordi det fungerer tilfredstillende for de fleste. En fordel jeg ser med IE over Firefox er at IE starter raskere. Selv bruker jeg mest Opera, fordi den har en del funksjonalitet som passer meg godt.

 

Såvidt jeg vet er det pr i dag Opera som ligger tettest opp til å følge standarder.

Og det er jo flott for webutviklere, men fra et brukerperspektiv så lider man jo under at webutvilkerne vet at 70-80% (?) bruker IE, og (feil)koder sidene sine deretter, så jeg har i praksis mer trøbbel med sidevisning i Opera enn med IE7.

 

Når alt det er sagt, så har ikke jeg merket noe innloggingsproblemer her. Eneste problem jeg har er at jeg ikke får lastet ned fra filbiliotek for tiden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...