Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Her kommer et lite preview av min West Air Sweden repaint til BSMP sin nye og fantastiske BAe ATP! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 du har nok gjort en feil når du la til bilde ditt Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Ja prøver febrilsk å finne ut hvordan i hel*** jeg får bildet opp! EDIT: Nå skal bilde vises! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 dette var noe Kommer den i gråfarge også? Jeg synes kanskje at "west air"-logoen var litt for langt oppe på flykroppen Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 I know! Er bare en test, skal bli bedre vettu..så stay tuned.. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Nydelig paint! Den BAe ATP'n du maler synes jeg ikke noe om, panelet er jo default gauges! :eek: Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Modellen er vanvittig bra, lydene er det, men panelet er ikke av høyeste kvalitet akkurat, men modellen, flyegenskapene og lydene er vanvittig flotte! Siter
Per Bråtebæk Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Flott repaint,men logoen til posten mangler. Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Skal få fikset det med Postens logo.. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 lenge til vi får se denne In Flight? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.