Gå til innhold

Ny på Forum!


Rune Jansen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Jeg må si d er en fantastisk fin tone her!! Det er forfriskende å lese så mange vennligsinnede innlegg. Hvis noen har et spørsmål, er det alltid hjelp å få, og ikke syting og klaging for dumt spørsmål.

Jeg har akkurat begynt å interressere meg for FS(2002), og kommer sikkert også med noe dumme spørsmål etterhvert.

Keep it up!! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gutter!!

Første (dumme=) spørsmål må bli hvor realistisk er egentlig FS2002 hvis man slår av alt som heter hjelp? Hvordan oppfører flyene seg i lufta osv, i forhold til virkeligheten? Noen piloter som kan svare på det tro?

(skulle kanskje ikke posta det her i Kaffekroken men=)

[ 12-01-2002: Endret av: Rune Jansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Rune og velkommen til forumet!

Nå er ikke jeg noen "ekspert", men jeg kan prøve å svare så godt jeg kan. Jeg har ikke flydd et ordntli' fly selv, men har hørt at hvordan flyet oppfører seg, skal være ganske likt i Fs 2002 som i virkeligheten. Det kommer selvsagt an på vanskelighetsgraden du har på i fs 2002 samt følsomheten på joystick (som man kan stille inn selv).

Jeg anbefaler veldig sterkt å bruke en joystick når du flyr. Gjerne en med trinnløs throttle og litt annet "snacks".

Ellers er det nok av folk med småfly-erfaring her som sikkert kan gi deg et godt svar på det spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk Jonas!

Ja, fysikkmodellen i FS virker ganske solid synes jeg, uten å ha noe som helst peil=)

Jeg flyr med MS Force Feedback, prøvde med keyboardet (blææ), men gikk jo på et vis det også. Men Force Feedbacken er jeg veldig fornøyd med. Har hatt noen fine turer med Cessna på strekningen Sandefjord Lufthavn - Gardemoen...artig å følge E18 inn til Oslo, og E6 oppover da. Selv om det er litt unøyaktig, går det jo helt greit å kjenne seg igjen.

Får fly videre nå, skulle ta med meg en kamerat over Siljan og ned til Skien i helikopter, hehe [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Jansen:

Jeg må si d er en fantastisk fin tone her!! Det er forfriskende å lese så mange vennligsinnede innlegg. Hvis noen har et spørsmål, er det alltid hjelp å få, og ikke syting og klaging for dumt spørsmål.


Jeg MÅTTE bare, sorry de som tar ille opp!!

Men først trodde jeg dette var en ironisk spøk [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Velkommen Rune, men dersom du hadde vært her 2 uker før hadde du nok sett en annen tone [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

FS2002 her også, det ruler !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Skotner:

(Må kaste meg på her)

Velkommen, Rune! Spesielt hyggelig å se nye her på forumet fra Sandefjord og omegn. Ikke for mange Vestfold'inger her.

"Lenge leve Torp!"

andreas det er jeg enig med deg i. Lenge leve torp og ryanair som du visst glemte [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...