Gå til innhold

Norwegian Eagles - Braathens S.A.F.E til Paris!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Jeg må si at dette var en helt fantastisk morsom tur, selv om jeg kun fikk vært med til København denne gang. Vurderte sterkt å bli med til Paris, men fruen i sofaen begynte å mumle noe om politianmeldelse og konemishandling. Derfor valgte jeg heller å avslutte nå, enn å se Norwegian Eagles uten meg neste gang. :)

 

Dette var jo også en tur der alt gikk "galt", men allikevel utrolig morsomt å fly noe annet enn disse automatiske flymaskinene som mange fly er i dag. Under innflyvning til Kastrup tror jeg ikke at jeg fulgte riktig kurs en eneste gang. Det var en tålmodig mann på approach i går.

 

Takk for turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det når vi kun har med en navigatør. :grin:

 

Ja der fikk jeg den Ivar :grin:

Bortsett fra alle problemene underveis var det en kjempetur, men steike det var ikke akkurat noe fms og en god autopilot i den. Det meste var manuelt og å få vor-indikatoren til å bli kompis med meg var ikke spesielt lett :)

Tusen takk for en kjempetur til dere begge!

Gleder meg sykt til neste destinasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...